НЕОБХОДИМО ЛИ Е ДА РАЗДЕЛЯМЕ ДЪЛГИТЕ ТЕКСТОВЕ В ПЛАТФОРМАТА НИ НА ЧАСТИ ?

Когато от  Скай Прайм Оптимизейшън  оптимизираме даден уеб-сайт, разделяме дългите текстове в него на свързани части, като на всяка една ѝ поставяме индивидуален URL адрес, meta описание, тайтъл и т.н.

В процеса използваме  rel=”prev” и rel=”next”, като по този начин декларираме на Google търсачката какво представлява структурата на текста и как са позиционирани отделните му части. Също така поставяме и препратки, които да водят към предишната и следващата част на темата, като ги слагаме в началото или в края на всеки един от текстовете, като например „SEO Oптимизация on-page – 2ра част “, а не „следваща страница“.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google+ photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google+. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s