ДОПЪЛНЕНИЯ КЪМ КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ ПРИ ТЪРСЕНИЯТА В GOOGLE

Ключовите думи оказват по-голямо влияние на резултатите при търсенията в Google търсачката, когато са използвани т.нар. тагове underline, bold, strong и italic, както и много други.

Същият ефект оказват и словосъчетанията, в които е използван булет или шрифт с по-голям размер, но в повечето случаи не е желателно да се прекалява с употребата им от гледна точка на потребителите.

Ние от Скай Прайм Оптимизейшън Ви съветваме да прилагате тези допъления само, ако смятате, че са необходими за изгледа на плаформата Ви.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s