КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ЗА КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ В URL АДРЕСИТЕ ?

Ключовите думи трябва да бъдат изразени в URL адресите по начина, по който биват търсени от интернет аудиторията на дадената страна, като за това е необходимо да се изписват на езика и азбуката, които се практикуват в нея. Ако Вашите клиенти преобладават от България, адресите е препоръчително да са на кирилица. При случай, че използвате латиница обаче е важно да имате предвид принципа на заместване.

Също така трябва да сте запознати, че Google възприема положително URL адреси,които са например ДОМЕЙНА.com/цветни-тениски.html, а подобни като ДОМЕЙНА.com/34567764produktshirts.html нямат добро влияние за рейтинга на уеб сайта Ви в търсачката.

Полезно е да знаете, че URL-то не трябва да съдържа подробни адреси или дати, защото в противен случай ключовите думи няма да са толкова забележими за търсещите машини.
Google винаги може да научи по редица други начини, кога сте основали или променили дадени страници в уеб сайта Ви.

Ние от  Скай Прайм Оптимизейшън  желаем да Ви информираме, че имената на Вашите страници могат да бъдат съставени от една или повече думи, но е важно да не забравяте, че препоръчителната употреба е от две до четири.

За постигането на по-оптимална преценка колко на брой и какви да са думите ,които ще използвате, прегледайте словосъчетанията, по които оптимизирате страниците си.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s