КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ С ВЕРСИИТЕ НА УЕБ САЙТА НИ, КОИТО СА НА ДРУГ ЕЗИК ?

Ако възнамерявате допълнително да се застраховате срещу наличие на дублирано съдържание в уеб сайта Ви, от  Скай Прайм Оптимизейшън  съветваме да добавите специален таг на всички страници в платформата Ви, които имат различни версии на друг език.

По този начин информирате Google,че конкретната страница притежава допълнителна езикова версия: <linkrel=”alternate” href=”ДОМЕЙНА.bg/vn/” hrellang=”vn” />,  <linkrel=”alternate” href=”ДОМЕЙНА.bg/fr/” hrellang=”fr” /> и т.н. От съществена значимост е обаче да декларирате езика на страниците и в заглавието на самия документ.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s