НЕОБХОДИМО ЛИ Е ДА ПОЛЗВАТЕ ЛИНКОВЕ, СЪДЪРЖАЩИ ИНДИВИДУАЛНИ СЛОВОСЪЧЕТАНИЯ ?

Да вземем за пример, че извършвате оптимизация по думата „готварство“,  необходимо е да вмъкнете препратки от различни фрази, като „вкусни супи“, „нови рецепти“, „кулинарни изкушения“ и т.н. Същото се отнася и не само за вътрешните линкове между страниците на платформата Ви, но и за входящите връзки.

От  Скай Прайм Оптимизейшън  желаем да Ви уточним, че трябва да се стараете линковете  да съдържат разнообразни думи и фрази, като те да не са по-малко от 4-5 на брой.

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s