Полезна информация за изписването на ключовите думи в текстовете на уеб сайта Ви

От Скай Прайм Оптимизейшън желаем да споделим, че ключовите думи, които са изписани с ефекти като Italic, Strong или Bold, с по-едър шрифт и булети (препоръчваме да не се възползвате от последните два варианта, ако ще нарушат по някакъв начин визията на  уеб сайта Ви) биват приемани от Google с много по-голяма тежест от останалият текст.

11

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s