КАК ДА ИЗБИРАТЕ КЛЮЧОВИ ДУМИ, СВЪРЗАНИ С ДЕЙНОСТТА НА БИЗНЕСА ВИ, ЗА ПОСТИГНАТО НА ЖЕЛАНИЯ РЕЗУЛТАТ?

Винаги имайте предвид това, че класирането Ви ще е по-успешно, ако използвате по-описателни ключови фрази, тъй като над 80% от търсенията се извършват по цели изрази, а не по единични думи. Целевият трафик би бил оптимален, при използването на фрази между две и четири думи.

11

Пример:
По подходящо е да посочите фразата „Ателие Сватбени букети Пловдив“, отколкото само думата „букети“.
От Sky Prime Optimization Ви съветваме да оптимизирате всяка една страница в уеб сайта си с най- често търсените фрази и ключови думи, подходящи за откриване на Вашата дейност и услуги.

sky-prime.com

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

Нагоре ↑

%d блогъра харесват това: