КАК ДА ОПТИМИЗИРАТЕ ЧРЕЗ CANONICAL?

Понякога се случва CMS системата или админ панелът да са настроени неправилно, което позволява на дадена страница или съдържание да се отварят от няколко URL адреса. С такава ситуация редовно се сблъскваме при онлайн магазините, понеже те имат филтри за избор на различни опции – модел, цвят, наличност, марка, цена и др., които сменят URL адреса на страницата. Видимо съдържанието й се обновява, обаче това не води до промени в title, meta tags, заглавие и текст, което се счита за дублирано съдържание от търсачките и подлежи на санкция от тяхна страна.

19

Sky Prime Optimization Ви предлага изход от тази ситуация: Използвайте атрибута rel=“canonical“, където ще опишете „каноничната“ версия на URL адреса, която искате търсачките да индексират. За да покажете на търсещите машини коя е каноничната версия на уеб сайта, трябва да вмъкнете атрибута в кода му, което изглежда по следния начин:

<link rel=“canonical“ href=“http://www.името-на-сайта.bg/url-адрес-на-желаната-версия“/>.

sky-prime.com

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

Нагоре ↑

%d блогъра харесват това: