КАКВИ ДА БЪДАТ КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ ПРИ ИЗХОДЯЩИ ЛИНКОВЕ?

От предишни публикации на Sky Prime Optimization вече знаете, че за изходящите линкове трябва да се използват ключови думи или фрази (anchor text), свързани с основната дейност на Вашия бизнес.

2

Пример:
Да предположим, че уеб сайтът Ви е свързан с идеи за предприемачество и сте решили да поставите линк към „Изисквания за откриване на ресторант“. Anchor текстът е много по-добре да бъде „Откриване на заведение за бързо хранене“, отколкото „Сандвичи и пици“
Като линкът трябва да сочи конкретно към страницата с необходимите разрешителни за откриването на ресторанта, а не към друго място, от което тепърва да трябва да се достигне до тези документи.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s