КАК ДА ИЗБЕРЕТЕ НАЙ-ДОБРИТЕ ВАРИАНТИ ЗА ВИЗУАЛИЗАЦИЯТА НА СТРАНИЦИТЕ В УЕБ САЙТА ВИ ЧРЕЗ GOOGLE?

Google Content Experiments е чудесен начин за тествате на различни разновидности за визията на страниците в уеб сайта Ви, като така ще успеете да разберете как най – бързо и качествено да достигнете до таргета си.
Според специалистите от Sky Prime Optimization е най-добре да започнете с точното формулиране на целите, които искате да постигнете и спрямо тях да промените цветовата гама, медията, информацията и позиционирането на различните компоненти, за да може да изберете най-добрия вариант за представянето на Вашите продукти и услуги пред съответната аудитория, която таргетирате.

17

Пример:

Ако имате електронен магазин за скулптури и картини, направете три разновидности на страницата, при които начинът на предлаганите от Вас артикули и техните детайли да бъде напълно различен.
Опитайте с разлики във фона и цветовете на буквите, с по-ярък или по-семпъл дизайн, групирайте продуктите по различен начин, измислете други варианти за представяне на съдържанието при описанията.
Задължително си водете статистика кой от вариантите Ви носи най-висок процент поръчки, повече запитвания или регистрации.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s