НЯКОЛКО СЪВЕТА ЗА ТАЙТЪЛА НА ВАШИЯ УЕБ САЙТ

Тайтъл на страницата е наименованието, което фигурира в полето най-горе на браузъра, и което, в показаните от търсачката резултати, излиза в син цвят.
За оптимизирането е важно в самото начало на тайтъла да се изпише ключова дума, съобразена с Вашето семантично ядро.

24.png

Тя може дори да се повтаря, но според специалистите от Sky Prime Optimization ключовата дума не бива да се изписва два пъти последователно в тайтъла, а да фигурира на различни места в него, като най-накрая е хубаво да сложите и наименованието на Вашия бранд.
Разчитайте на Google Search Console, където може да проверите дали всичко е наред с дължината на тайтъла и дали не сте допуснали някакви други грешки при изписването му.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s